zondag 17 februari 2013

Opnieuw pc loos

Voor de derde keer vandaag kom ik hier. Met moeite - ik kan de letters nauwelijks zien- omdat ik via mijn phone ben ingelogd ( wel kikken dat dit lukte). Mijn computer heeft er weer de brui aan gegeven. Ik ook. Ik laat e-mailen voorlopig voor wat het is. Om mailen op de phone  te ontdekken is geen optie voor mij in verband met het zicht van mijn ogen.  Ik ga verder op de brievenschrijftour waar ik de afgelopen weken weer mee was begonnen. Dat is toch echt wel mijn ding om het maar eens in goed Nederlands uit te drukken. Een nieuwe pc is voorlopig evenmin een optie voor mij. Ik heb me aan mijn pc gehecht en een andere lukt me nog niet. Daarom is het beter om voorlopig het hele pc gebeuren los te laten. Of het  mij gaat lukken weet ik nog niet, want ik zal alle instanties waarmee ik te maken heb met de hand moeten aanschrijven. Zullen ze zeker niet waarderen in deze snelle tijd. Jammer dan. Ik heb geen puf meer om mijn leven door een apparaat te laten bepalen waardoor ik stress krijg. Ik weet dat dit aan mij ligt en niet aan het apparaat. Dat was het voor nu. Ik kijk bijna scheel van het getuur.                    
Dank voor je aandacht, lezer.

1 opmerking:

odicht zei

Jammer Tilly, maar met de hand schrijven kan ook heel inspirerend zijn. En het is heel regelrecht van je hoofd op papier. Sterkte ermee.