vrijdag 3 mei 2013

Deel jouw droom


Het deel je droom project is gestopt qua dromen inzenden. Qua dromen steunen gaat het toch nog door. Vlak voor 12 uur heb ik mij het apenkriek  zitten lezen en steunen. De laatste droom over weer leren elkaar te accepteren zonder vooroordelen vind ik een prachtdroom die tevens de mijne- over stoppen met vooroordelen en vriendelijk zijn -bevat.

Zoveel dromen met een nog groter aantal deelnemers die inlogden om her en der te steunen. Het maakt me blij, blij dat er zoveel dromers zijn. Een huis bouwen begint eveneens met een dergelijke Droom. Het was en is het waard om dromen te durven delen en steunen.

De doemdenkers vinden het aantal dromen ( 5374)weinig gezien het aantal inwoners van Nederland en de overzeese eilanden. Doch ik vind het veel.



Ik voel mij verbonden met de meeste van de ingezonden Droom en hun Dromers
Dromen is een keuze! Dromen op www.deeljedroom.nl delen was net als gaan stemmen voor de landelijke en gemeentelijke verkiezingen . Je doet het of je doet het niet. Achteraf gaan zeurpieten en zeggen dat de wereld  toch kloten is, is je keuzevrijheid opgeven. Hm, hoewel dat zeggen eveneens een keuze is. Het kan en mag in Nederland en co.
Ieder mens - ook ik - heeft genoeg redenen om niet te Dromen. Wees dan in ieder geval vriendelijk.

Ik wens het National Comité Inhuldiging en de jury veel sterkte met alle dromen sorteren, lezen en selecteren.

Dank aan de mensen die mij steunden,


1 opmerking:

Tilly Kuiper zei

Het zijn 5600 dromen geworden. Echter, ik lees ook over 6500. Ik vermoed dat alle geselecteerde dromen elkaar aanvullen. Dat is mooi!