vrijdag 21 juni 2013

Mijn volgende Blogbericht

Mijn volgende Blogbericht zal gaan over warrigheid.

Ik wil proberen- wanneer ik weer eens warrig ben in mijn doen en laten en mij te druk in mijn hoofd voel- om het te sublimeren in een stukje tekst over warrigheid, om te bewijzen dat ik niet aan het de-menteren ben. Hetgeen men-zoals gisteren- in een winkel wél dacht en uitte -zij het met een grapje-dat HET voor de tweede keer was dat ik mij ietwat  'vergiste.'

Het zou ook kunnen dat het aangekondigde stukje een en al warrigheid gaat genereren. Wat doe ik jou, lezer en mijzelf aan. Warboel? Een boel warrigheid. Hm. Beter kan ik in de tuin gaan zitten.

Mijn vraag is: zit jij op een dergelijk bericht te wachten of niet, lezer? Voel jij je nu warrig door mijn geschrijf ? Want dat is niet mijn intentie.

4 opmerkingen:

odicht zei

Dit stukje klinkt in elk geval heel logisch! Geen warrigheid in te ontdekken. Of ik erop zit te wachten? Ik lees graag wat je hebt mee te delen! Wachten is niet het goede woord maar het interesseert me wel.

Tilly Kuiper zei

Aha, Odicht. Dank je wel. Ja,iemand anders schreef ook dat het hem interesseerde.

Ik weet niet hoe ik erop moet reageren, want het is niet gemakkelijk om niet anders te kunnen dan op deze wijze mijn gedachten en gevoel te delen.

Ondertussen heb ik vandaag, zondag 23 juni, mij leeg geschreven.

Fijne dag (((Odicht))), hoe staat het met jouw schrijven?

odicht zei

Ik heb deze week een nieuw verhaal geschreven: Adiós.Op mijn blog.
En volgende week begin ik met een ander verhaal aan de vierde herschrijfronde. (niet op blog)

Hoop er een mooie schrijfzomer van te kunnen maken. En voor jou hoop ik hetzelfde, warrigheid of niet!

Tilly Kuiper zei

Daar ga ik dan nu heen,Odicht.

Heb je lekker geschreven deze zomer?