zondag 28 juli 2013

De mooiste time lapse video van André Kuipers*



Ik kan het niet laten om weer de onderstaande video te delen. (Voor zover ik weet, mag het.)

Video over  onze Aarde. Waar onze voorouders begraven liggen of waar hun as over uitgestrooid is.
Een kerkhof en paradijs tegelijkertijd. (Mijn tuintje althans wel
dat is mijn paradijselijke plekje, al zijn er ook muisjes, vogels en mijn vis in begraven)



 De planeet Aarde waar we mogen leren leven.

De planeet waarop wij zijn geboren
waarop wij ons leven lang ademen
en bewustworden.

Planeet Aarde waar wij
opgroeien, leven, leren, ontwikkelen,
lachen, huilen, zorgen
en 
mogen liefhebben.

Compassie leren voelen.
Begrip voor onszelf en een ander.
Vriendelijk en dankbaar leren zijn
vooroordelen wegademen.

Talenten mogen ontwikkelen.

De planeet waar vriendschap,
vertrouwen,
vrede en vergeven te leren is.
Steeds weer.

De planeet die ons voeding,
behuizing, stevigheid, kleding
en
zoveel meer, schenkt.

Bewust en dankbaar zijn
voor mijn voornamelijk gezonde lichaam.

Aarde, ik houd van je.



Onderstaande video brengt mij altijd weer in ontroering. Ze brengt me terug naar de tijd dat ik André Kuipers laatste ruimtereis volgde en dagelijks zijn verhalen las.  Het leerde mij van een afstandje naar mijn eigen problemen te kijken. Echt, het helpt.


Geniet van planeet Aarde in al haar ontzagwekkende Schoonheid. Ik zit er meestal bij te huilen. Zo mooi is de video maar ook verdrietig door alle ellende op Aarde.



Enjoy. Laat het kind in je  blij zijn. Zie schoonheid.



De mooiste time lapse video van André Kuipers
   https://www.youtube.com/watch?v=hWz5ltE_I4c


En deze :-) die een glimlach doet ontluiken, een video waarin de originele muziek hoort, die gebruikt is in het mooiste time lapse filmpje   http://www.youtube.com/watch?v=av0QpbAXHq8



www.worldpeaceflame.org

Geen opmerkingen: