woensdag 31 juli 2013

Schrijven is schrappen. Schrappen is liefde. Is dat zo?


Schrijven is schrappen

schrappen is liefde

Liefde is schrijven

zonder te schrappen.

Niet schrappen is erg?

Erg ben ik.


Ik zal mijn schrijfleven beteren

verbeteren door beter te leren schrijven

Schrappen dus die hap

tot behapbare lappen

van lappen tekst

lapjes maken.




De nieuwe maand ga ik fris en fruitig

woordenaantal in de smiezen houden.

Kreun.

Woorden die maar stromen
stromende woorden

voelen zo lekker.



Schrijven is schrappen

Schrappen is dus liefde?

Wie heeft het schrijven is schrappen
bedacht?

Net als het show don ’t tell?


Schrijven is mijn vrijheid

vrijheid is verantwoordelijk

zijn

voor mijn eigen woorden en daden.

Daarom

 een nieuwe regel

(we leven in een land met vrijheid van meningsuiting:-p,

er zijn er die het bonter maken dan ik)

Schrijven is vooral niet schrappen:-D
is rebels zijn.

Wheuheuheu.

Schrijven is als schilderen

daar ben ik ook eigenwijs in.

Oh ja?

Mwoah. Ik pretendeer niet

dat het mooi

of leesbaar is.

Ik schilder

Ik schrijf


Humor.


Houd nu maar op, Til

je bent aan het klieren,

lekker slapen gaan.

Welterusten lezer.

Geen opmerkingen: