zaterdag 3 augustus 2013

Een vriendelijke samenleving (mijn droom)

De essentie van mijn droom is (in het kader van het Deel je Droom project) geselecteerd om in Het Droomboek te komen, ter inspiratie van het nieuwe Koningspaar en voor ons allen. 

Mijn wens en ik voelen ons vereerd.


Vandaag voeg ik mijn droom toe aan mijn Blog. Regelmatig schrijf ik over het dromenproject en over vriendelijkheid en stoppen met vooroordelen, dat ik vind dat mijn droom met de naam Vriendelijkheid ook hier thuishoort.
Voor wie het lezen wil en  voor wie samen met mij vriendelijkheid wil dromen & leven juíst ómdat er zoveel ellende is.




Toegevoegd op 2013-04-09 22:57:12 op de site van: www.deeljouwdroom.nl 

Mijn droom

Mijn moeder leerde mij dat vriendelijkheid geen geld kost.
Ik gaf  het op mijn beurt aan mijn kinderen mee.
Graag zou ik onze koning en koningin willen inspireren om de vriendelijkheid die zij uitstralen als een patent voor de Nederlandse bevolking te zien. Blijf uw vriendelijkheid uitstralen en laat regelmatig medelanders weten dat al kan het leven soms nog zo moeilijk zijn: vol frustratie over een relatie, een zieke in de familie, een overledene, het wereldnieuws, eurocrisis enzovoort, dan nog is dat geen reden om niet te kiezen voor vriendelijkheid.

Wij delen allen dezelfde adem en we zijn allen met elkaar verbonden. En daarom, lieve Koning en Koningin, help het Nederlandse Volk keer op keer herinneren aan het feit dat vriendelijkheid geen geld kost en oh zo waardevol is.

Zo broodnodig. Elke dag opnieuw.

Mijn Droom voor Nederland-dat wil zeggen voor het hele Koninkrijk- is stoppen met vooroordelen en generaliseren, waarbij wij weten dat we met zijn allen deel uitmaken van het stuk grond, de prachtige tuin, het land dat Nederland  en het Caribisch gebied is. Dagelijks heeft dit land met zijn inwoners vriendelijkheid nodig, zoals een tuin water.


Mathil



Het is wel een groot iets aan het worden.
http://www.tourpress.nl/nieuws/12/Attracties/25132/Dromen-op-Paleis-het-Loo


De distributie van de boeken staat in de startboeken.
http://www.boekblad.nl/distributie-droomboek-staat-in-de-startblokken.213929.lynkx









Geen opmerkingen: