dinsdag 24 juni 2014

Mijn Blog



Mijn Blog is een  thuis,
plek waar ik mij  kan uiten
wanneer er verbaal geen of te veel woorden zijn.

Schrijven, een zegen en een hel.

Want het is logisch, dat geschreven woorden
net zo verkeerd kunnen vallen als gesproken woorden.

Het spijt mij want dat ligt niet in mijn bedoeling.
Ik kan en mag niet alles voor een ander invullen,
noch kan een ander voor mij invullen wat ik bedoel
en voel.
We hebben  allemaal onze kwaliteiten én tekortkomingen?
Schrijven is ook een willen delen.
Een willen inspireren.


Misschien een kwaliteit?
Misschien een tekortkoming
door een tekortkoming?
Schrijven maakt mij
en mij maakt schrijven.

Jij mag zijn, ik mag zijn, iedereen mag zijn
in en met respect voor elkaar.


Mijn Blog, een plek waar ik structuur breng
in mijn gedachten en gevoel.
Hart en verstand  stil laten spreken
doet mij goed.

Dank je wel dat je er bent, Blog

En ... dank voor je aandacht, lezer.

Geen opmerkingen: