vrijdag 25 juli 2014

De juiste woorden


 Onderstaand artikel door Aad Lips bevat de broodnodige woorden die geschreven moesten worden in deze dagen van nationaal meeleven met de slachtoffers en nabestaanden van het omgekomen vliegtuig met vluchtnummer MH17.( Dochter van mijn buurvrouw is een paar dagen terug met een ander toestel doch met hetzelfde vluchtnummer naar Maleisië vertrokken. Ingrijpend.) Gisteren wou ik iets dergelijks verwoorden - omdat er zoveel ongenuanceerde meningen de wereld in worden gekotst -.maar kon er de woorden niet voor vinden. Aad Lips wel. Dank. Ik deel het hier, het lukte me niet me aan te melden op je site.

http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/

Sterkte in het bijzonder nu  voor de zoekers, bergers en het identificatieteam. Diep respect. Ik hoop oprecht dat er geen gewapende missie komt, dat zou verkeerd vertaald kunnen worden. Ook  hoop ik dat kranten geen grote krantenkoppen blijven schrijven over dat we sommige landen niet nodig zouden hebben. Lok geen reacties uit.  Laat rustig onze regering haar werk doen. Met diplomatie






Geen opmerkingen: