vrijdag 18 juli 2014

Vliegtuigtragedie



Vliegtuigtragedie   MH17

Nu ik erover nadenk krijg ik kippenvel dat de boodschap die ik eergisteren publiceerde in mijn blog, ook nu weer in geval van de vliegtuigramp van het Maleisische toestel, van toepassing is. Het toestel dat donderdag 17 juli, gisteren  (mogelijk) werd neergeschoten.

 Te schokkend.

Alle nabestaanden wens ik liefde, sterkte, steun, troost en innerlijke kracht toe. Mijn dochter belde net dat ze Jenny en haar man Popo van restaurant Asian Glorie in Rotterdam kende. Mijn zoon eveneens. Ze aten er graag. Mijn dochters chef en cheffin zouden er vanavond gaan eten. 
Het is niet te bevatten zo snel levens kunnen zijn afgelopen en hoe anders het leven er voor alle nabestaanden opeens uitziet. Sterkte Kevin, met  het verlies van je ouders en oma. Moge alle mooie herinneringen die je met je ouders en oma had als een gids voor je verdere leven zijn en je de liefde, moed en kracht geven om je levenswandel te gaan. Dit wens ik álle nabestaanden van de 298 omgekomen inzittenden toe, maar ik besef dat het een schrale troost is. De wonden zijn te vers.

Het is te veel voor woorden nu.

En nee, ik ben heus niet het leed elders vergeten. Al die oorlogen. Al die meningsverschillen. Al dat geweld. Al die burgerslachtoffers.

                                                


Geen opmerkingen: