zaterdag 2 mei 2015

Abraham Ephraím Pennings

Net heb ik op Twitter een oproep gedaan omdat ik de nabestaanden van de op 28 april 1941 omgekomen vlieger A. E. Pennings, geboren 15 mei 1917,  zoek. Mijn oudste zus en ik vonden op 28 april( toeval?)tussen de spullen van onze overleden vader ( zie bericht: opruimen) wat foto's, een krantenknipsel, een pontkaartje en een rouwkaart van deze dappere jonge man. Hij kwam om op 24 jarige leeftijd. Zijn vliegtuig werd neergeschoten. Naar wat ik tot nu toe las op internet, is zijn lichaam nooit teruggevonden
Daarom wijd ik nu een apart bericht aan hem, omdat ik echt graag die ( weinige) spulletjes aan zijn nabestaanden wil teruggeven.

Kent u ook ene Zsuzsó Pennings? Ik vermoed dat zij familie is. Haar kende ik toen ik kind was.


Nabestaanden kunnen contact met mij opnemen via een privé bericht op Twitter: @Mathilde1947 of door een reactie onder dit bericht achter te laten.




http://wingstovictory.nl/database/pdf/606-story.pdf

4 opmerkingen:

Tilly Kuiper zei

Nog steeds geen respons.

Tilly Kuiper zei

Zoektocht is voltooid.

Tilly Kuiper zei

De nabestaanden zijn gevonden.

Tilly Kuiper zei

Bram Pennings was de beste vriend van
mijn vader.