dinsdag 1 maart 2016

o.a. BERICHT VOOR GOOGLE

Dit is een bericht voor Google. Het lukt mij niet op een andere manier. Mijn excuses.

Voor de eerste keer sinds afgelopen zaterdag kan ik  weer op mijn Blogspot komen na allerlei wachtwoorden gedoe.
Dank dat het er nog is, Google. Echter, ik heb nog steeds wachtwoorden problematiek.

a) ik zou het laatste (nieuwste) wachtwoord graag opnieuw willen wijzigen.
b) dit lukt mij niet.
c) ik wil dus niet het nieuwe wachtwoord terug dat vandaag is ingesteld.
d) net kon ik wel met dát nieuwe wachtwoord op dit Blog komen. Daarop krijg ik de volgende melding die ik niet snap.
 

Ik citeer* u: 
*De wetgeving van de Europese Unie vereist dat je bezoekers uit de Europese Unie informatie geeft over het gebruik van cookies op je blog. In veel gevallen vereist deze wetgeving ook dat je toestemming van gebruikers verkrijgt.
Als service aan jou hebben we een melding aan je blog toegevoegd met een uitleg van het gebruik van bepaalde Blogger- en Google-cookies door Google, waaronder het gebruik van Google Analytics- en AdSense-cookies.

Je bent ervoor verantwoordelijk te controleren of deze melding daadwerkelijk werkt voor je blog en of deze wordt weergegeven. Als je andere cookies gebruikt, bijvoorbeeld door functies van derden toe te voegen, werkt deze melding mogelijk niet voor jou. Meer informatie over deze melding en je verantwoordelijkheden.*


e) hoe weet ik- die als ik aan cookies nog steeds denk aan \Cookiesmonster uit Sesamstraat denk- of ik cookies in mijn Blog héb of zou moeten hebben?
e)Zo ja hoe plaats ik cookies in mijn Blog? En hoe vraag ik toestemming? 
Indien ikcookies zou moeten hebben dan vraag  ik bij deze toestemming aan mijn gebruikers. Zijn lezers gebruikers?
f) Dank voor de melding? Waar? Hoe zit dat met mijn verantwoordelijkheden??? @ik snap er niets van. @ het enige dat ik graag wil is hier mijn schrijven en af en toe een foto van een schilderwerk delen. Meer niet. Ja, ik voel mij verantwoordelijk voor wat ik schrijf en schrijf daarom voorzichtig.

Google, volgens Bartje heeft u de naam van mijn e-mail  account die ik hier niet noem. Een bericht is welkom. 

Dank u wel.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aan mijn lezers

Tjonge, wat een wereld is de digitale wereld toch, vooral nu ik vier dagen zonder virtueel contact leefde. Geen whats app, sms, msn, fb en e-mail. Dat ik niet op mijn Blog kon inloggen vond ik erg. Toch was het wel rustig. Vooral het alleen maar met de hand schrijven deed mij goed.  Ik zou het er bijna bij laten, maar juist omdat ik afgelopen zaterdag herhaaldelijk van mijn Blog en E-mail werd geknikkerd en er ondanks nieuwe wachtwoorden niet meer op kon komen, sterkt mij dit in de overtuiging dat ik mág schrijven. Zover ik weet doe ik niemand schade met mijn schrijven. Wij leven in een land met vrijheid van meningsuiting en ik kies mijn woorden zo zorgvuldig mogelijk.

Harmonieuze verstandhoudingen is wat ik ambieer en daar is helemaal niets mis mee. Toch?

Voor de bezoeker die er anders over denkt zou ik graag willen zeggen: wees wat liever. Wees vriendelijk. Niet? Waarom niet?
Leven en laten leven. Daar ging en gaat het stukje over dat ik afgelopen zaterdag wou plaatsen. Geen hoogstaand stukje. Het gaat 'slechts' over kleding. Het komt hier nog te staan. En ...ik broed op meer Leven en laten leven stukjes.

En dan nu-->Wie de schoen past trekke hem aan. Al kwam je alleen even kijken vorige week- of was jij het die met mijn wachtwoorden goochelde?-ik heb een melding bij de politie gedaan.

Verder wens ik een ieder alle goeds.








Geen opmerkingen: