maandag 31 juli 2017

Een vriendelijke, lieve samenleving๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿ’•๐Ÿ€

De aflevering van Zomergasten met Eberhart van der Laan, burgemeester van onze hoofdstad bracht bij mij en menigeen
een intens diepe ontroering. Mij inspireerde hij om weer vertrouwen te hebben dat een vriendelijke samenleving waarin wij in verbinding zijn met elkaar mogelijk is. Ieders talenten zien en deze  voeden inplaats van tekortkomingen is soms moeilijk. Maar als je je bedenkt dat elkaars energie op een positieve manier versterken goed voor ieders welbevinden is, waarom dan toch kiezen om oude inprentingen de baas te laten zijn?
Het is op deze manier optimistische manier van denken en handelen mogelijk geworden dat de inwoners van een stad als Amsterdam is, lief zijn. Wat een mooi mens is deze Eberhart van der Laan. Hij blies mijn droom - een vriendelijke samenleving zonder generaliseren - weer nieuw leven in #dankbaar.


 Moge hij, als de tijd daar is op een vriendelijke, ontspannen manier de laatste adem uitblazen. Het is mogelijk! 

 Voor nu wens ik deze grandioze burgervader alles toe waardoor hij zich zo goed mogelijk voelt.

๐Ÿ’•๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ’•๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ’•
#motivatie

 http://nos.nl/l/2185813

3 opmerkingen:

Corina Bloem zei

Weet je wat ik mooi vind van je schrijven, M?
Als jouw lezers het niet gezien hebben, wordt je gezond nieuwsgierig gemaakt om
het alsnog te kijken.

Tilly Kuiper zei

☺️๐Ÿ˜Ik word er verlegen van, B. Dank je wel๐Ÿ˜˜

Tilly Kuiper zei

Ik zal nog een stukje schrijven over ontspannen de laatste adem laten gaan. Op euthanasie doelde ik niet, doch op kunnen ontspannen op de adem en dan de adem
laten gaan. Gewoon zelf.