dinsdag 8 augustus 2017

Geen puf meer.

Schil 
rondom mij,
m'n wezen een wrak
doet vandaag niet meer
mee.

Loslaten
is laten
gaan als een 
hand die zich langzaam
opent.

Hij
zei destijds
‘doe niet zo
hysterisch’als ik huilde
verdriet.

Tegenwoordig
laat ik
tranen stromen, oud
zeer ont spannen 
loslaten.

Doorléven
Dóorleven.



Vandaag
geen zin meer.
Energieke levenskracht?
motivatie en inspiratie waar?
Foetsie.

Gedachten
gemixt
met emotie schenken
blij of kloterig gevoel.
Blah.

Kiezen
alsmaar kiezen,
mijzelf motiveren
anderen motiveren, de koek
is op.

Toch
dankbaar, doch
zo leeg, zo 
wat is het dan?
         Leeg










2 opmerkingen:

Roely Bakker zei

Lieve Tilly, wat prachtig verwoord.

woorden van troost?
ik vind ze niet.

jij; zo dapper, zo trouw

een knuffel
een luisterend oor
is al wat ik heb.

Tilly Kuiper zei

(((( knuffel))))